Обмін і повернення

Повернення товару в термін 14 днів

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
  • виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172)

Зверніть увагу! Можливий обмін товару протягом 1 місяця.

Повернення товару придбаного в магазині «Будівельний Двір»

 

Вам потрібно:

  1. Звернутися до продавців магазину «Будівельний Двір».
  2. Надати товар в повній комплектації, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (при оплаті банківською платіжною картою) або видаткову накладну та документ, щоб засвідчити особу.
  3. Представник відділу проведе огляд товару, після чого буде прийняте рішення по проведенню повернення. Якщо товар належить до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру. Згідно з чинним законодавством, покупцю можуть відмовити в поверненні товару.
  4. Після огляду товару здійснюється повернення коштів в день звернення. Якщо гроші не можна повернути в той самий день, фіксують іншу дату, але не пізніше 7 днів.

Важливо: при оплаті за товар банківською картою, при поверненні товару обов'язкова наявність карти, з якої була проведена оплата. Термін отримання грошових коштів згідно з чинним законодавством

Повернення товару придбаного в інтернет-магазині «Будівельний Двір» через кур'єрську служби доставки

  1. Погодьте повернення за телефоном +38(098)993-30-22. Опишіть причину повернення товару. Дочекайтеся від сервіс-менеджера підтвердження відправки.
  2. Надішліть нам товар - Підготуйте товар в повній комплектації, гарантійний талон, копію чека або видаткової накладної, заповнену Заяву на повернення.
  3. Повідомте нам, що Ви здійснили повернення – повідомте сервіс-менеджера, від якого була отримана інформація про повернення електронною поштою - надішліть фото експрес-накладної кур'єрської служби, в листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес-накладної кур'єрської служби і причину повернення. Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті перевізника.
  4. Чекайте повернення грошей - співробітник відділу «Сервіс» огляне товар на предмет експлуатації. Якщо товар відноситься до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру.
viber Написати у Viber