Гарантія та сервіс
Усі товари на нашому сайті є сертифікованими на території України та можуть обслуговуватися по гарантії виробника в авторизованих сервісних центрах.
Для усунення несправності зверніться до уповноваженого виробником сервісний центр. Контакти сервісних центрів доступні на сайті виробника або в гарантійному талоні.
УМОВИ ГАРАНТІЇ:
Гарантійний термін на певний товар встановлюється фірмою-виробником.
Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.
Вимоги до заповнення гарантійного талону:
- чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер;
- вказана дата продажу;
- наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
- підпис покупця;
- повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
- у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).
Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.
ВІДМОВА У ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ:
Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:
- порушення правил експлуатації;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
- виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
- внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
- наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
- серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам`яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити;
- механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
- пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.
Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). Перелік таких деталей та їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.
ПЕРЕДАТИ ТОВАР НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ МОЖЛИВО:
У магазині «Будівельний двір» - при придбанні товару в магазині;
Або відправивши на нашу адресу Новою Поштою, якщо товар, при дотриманні споживачем правил експлуатації, вийшов з ладу в гарантійний термін;
Ви можете відправити товар, придбаний в інтернет-магазині Будівельний Двір, який було відвантажено Вам Продавцем з адреси: місто Красилів, Хмельницької обл., вул. Ціолковського, 9 з метою передачі на гарантійне сервісне обслуговування. Для цього надішліть, будь ласка, нам товар через перевізника Нова Пошта. У графі експрес-накладної Нової пошти "Оголошена вартість» вкажіть, будь ласка, фактичну вартість придбаного товару.
Всі товари, придбані в Будівельному Дворі - Ви можете передати в авторизований сервісний центр. Для інформації: Стаття 8. Права споживача у разі придбання товару неналежної якості, Закону України «Про захист прав споживачів».
З будь-яких додаткових питань будемо раді Вам відповісти по телефону (098-993-30-22)