Гарантія та сервіс

Усі товари на нашому сайті є сертифікованими на території України та можуть обслуговуватися по гарантії виробника в авторизованих сервісних центрах.

Для усунення несправності зверніться до уповноваженого виробником сервісний центр. Контакти сервісних центрів доступні на сайті виробника або в гарантійному талоні.

УМОВИ ГАРАНТІЇ:

Гарантійний термін на певний товар встановлюється фірмою-виробником.

Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.

Вимоги до заповнення гарантійного талону:

  • чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер;
  • вказана дата продажу;
  • наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
  • підпис покупця;
  • повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
  • у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).

Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.

ВІДМОВА У ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ:

Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:

  • порушення правил експлуатації;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
  • виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
  • внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
  • наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
  • серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам`яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити;
  • механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
  • пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.

Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). Перелік таких деталей та їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.

ПЕРЕДАТИ ТОВАР НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ МОЖЛИВО:

У магазині «Будівельний двір» - при придбанні товару в магазині;

Або відправивши на нашу адресу Новою Поштою, якщо товар, при дотриманні споживачем правил експлуатації, вийшов з ладу в гарантійний термін;

Ви можете відправити товар, придбаний в інтернет-магазині Будівельний Двір, який було відвантажено Вам Продавцем з адреси: місто Красилів, Хмельницької обл., вул. Ціолковського, 9 з метою передачі на гарантійне сервісне обслуговування. Для цього надішліть, будь ласка, нам товар через перевізника Нова Пошта. У графі експрес-накладної Нової пошти "Оголошена вартість» вкажіть, будь ласка, фактичну вартість придбаного товару.

Всі товари, придбані в Будівельному Дворі - Ви можете передати в авторизований сервісний центр. Для інформації: Стаття 8. Права споживача у разі придбання товару неналежної якості, Закону України «Про захист прав споживачів».

З будь-яких додаткових питань будемо раді Вам відповісти по телефону (098-993-30-22)

viber Написати у Viber